כן ירבו: מעל חצי מיליון תלמידים חרדים לומדים ב-6917 מוסדות חינוך

איתי גדסי No Comments on כן ירבו: מעל חצי מיליון תלמידים חרדים לומדים ב-6917 מוסדות חינוך

הנתונים של מערכת החינוך החרדית לשנת תשפ"ב נחשפים: מעל חצי מיליון תלמידים חרדים לומדים במערכת החינוך, כך נחשף בוועדת החינוך בכנסת

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת החינוך בראשות ח"כ שרן השכל, קיימה היום (שני) על פתיחת שנת הלימודים במגזר החרדי. יו"ר הוועדה, ח"כ שרן השכל, אמרה בפתח הדיון: "יש המון אתגרים שצצו בדיון ולא הספקנו להתעמק בכולם. כוועדה, היה מאכזב לגלות שיש מציאות של כיתות לימוד חסרות או תלמידות ותלמידים שאין להם כל בית ספר וזה בלתי מתקבל על הדעת".

מנכ"ל משרד החינוך, יגאל סלוביק, אמר בדיון: "משרד החינוך הוא המשרד של כל ילדי ישראל. ואנו ערוכים ומתאומים בכל מוסדות החינוך שנפתחה בצורה מוצלחת ומרשימה ביותר. ביקרתי בשבוע שעבר וראיתי התנהלות למופת".  מנכ"ל המשרד התייחס להיערכות במצב קורונה ואמר כי "מוסדות החינוך יישארו פתוחים ללמידה פיזית, ללא תלות בצבע הרשות".

סלוביק הציג את התכנית לפתיחת בתי הספר גם במצב תחלואה שיכללו מבצע בדיקות סרולוגיות לפטורי בידוד, בדיקת אנטיגן לגילוי תחלואה, איתור ובידוד תחלואה ברשויות כתומות ושגרת למידה בטוחה וצמצום מגעים ע"י מעקב יומי וצפייה על מאומתי קורונה, עטיית מסכה, הקפדה על היגיינה אישית וניקיון המוסד החינוכי וכו', פעילות בלתי פורמאלית ברשויות כתומות/אדומות יתקיימו בשטח פתוח ופרסום דגשים מיוחדים לאורחות חיים בפנימייה וישיבות.

רות אלמליח, מפקחת על יסודי במחוז החרדי המשרד החינוך הציגה את הנתונים לפתיחת שנה"ל תשפ"ב: "חצי מיליון תלמידים נמצאים במוסד של רישיון משרד החינוך. ב6917 מוסדות; מתוך 257,108 תלמידי יסודי, 3% במסגרות ממלכתי חרדי. כל סטטוס לימודי הוא ערוץ נכון ולא משנה איך קוראים לזה. המחוז ב"ה הלך וגדל – חוצים את חצי מיליון ואנו המחוז הגדול ביותר המשרד".



0 תגובות